Saturday 1 November 2008

Terima Kasih Kawan-kawan…..

by bint_bakri87
10.00 a.m
Kat sini aku nak sampaikan penghargaan dan terima kasih yang tak terhingga pada member-member yang ingat besday aku hari tu. Aku terharu la sebab dorang wat surprise. Mastermind nya Anyss la. Malam tu pulak aku ni tengah study,tiba-tiba datang la si Nad ni nak tengok gambar-gambar family aku..aku pun cerita la kat dia pasal gambar-gambar tu. Tiba-tiba Anyss dengan Wan datang bawak kek dari bilik sebelah, aku pun terkejut campur terharu la, rasa macam nak menangis pun ada, huhuhu..terima kasih ye korang… Lepas bagi kek tu baru la terbongkar rahsia, Nad tadi saje je nak lekakan aku.. Anyss cakap kat aku petang tu dia ada meeting, rupa-rupanya pergi buat kek untuk aku kat rumah Farah. Malam tu Aiman jemput pergi open house, yang aku pelik, Anyss telefon Wan nak tanya kitorang dah keluar ke belum, selalunya Anyss telefon aku kalau ada apa-apa, aku tak sedar yang diorang tengah berkomplot masa tu,aku pun dengan segala ketulusan hati terus telefon Anyss bagitahu dia yang kitorang pergi rumah Aiman dulu, aku ingat meeting dia tak habis lagi, aku cakap Anyss pergi rumah Aiman terus la..rupa-rupanya dia nak hantar kek kat rumah dulu sebelum pergi rumah Aiman. Secara tak sengaja, aku dah tolong lancarkan plan dorang sebab aku sendiri bagitahu yang kitorang dah keluar rumah..hehehe.. Aku langsung tak syak apa-apa. Memang terer la korang punya plan. Sebesar zarah pun aku tak dapat detect korang punya plan,perfect! Huhuhu..whatever,terima kasih banyak kepada yang wish n especially thanks very much pada semua yang bagi hadiah, ada 3 orang yang bagi hadiah, yang bestnya tahun ni aku dapat hadiah 3 teddy bear warna pink dengan 3 size, boleh jadi family pulak..hehehe..kat bawah ni aku tunjuk gambar dia ea..

bear yang paling besar ni junior aku bagi, yang kecik sikit Anyss bagi, yang paling kecik sekali Tasya (junior aku jugak) bagi..cute kan…huhuhu…thanks…







Emmm..ni kali terakhir aku sambut besday kat Jordan ni, tahun depan dah balik Malaysia, insyaAllah… rasanya cukup la sampai sini dulu ea…jumpa lagi nanti..

No comments: